• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

ДК 021:2015:Офісне устаткування та приладдя різне (придбання канцелярських товарів)

Оголошено тендер

5 570.00 UAH
Номер: 9b700380679a4363a6b541960f984d2e
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-12-22-027306-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Управління соціального захисту населення та охорони здоров'я Маяківської сільської ради
Замовник: Управління соціального захисту населення та охорони здоров'я Маяківської сільської ради
Очікувана вартість: 5 570.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: ДК 021:2015:Офісне устаткування та приладдя різне (придбання канцелярських товарів)
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Грудень 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 22.12.2025 17:38
Історія обґрунтування:

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Папір UNIVERSAL А4 80 гр./м кв.
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 25 пачка
Період постачання до 31.12.2025
Коректор стрічковий
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штука
Період постачання до 31.12.2025
Швидкозшивач
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 8 штука
Період постачання до 31.12.2025
Скоби №10
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 4 пачка
Період постачання до 31.12.2025

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Код класифікації видатків
Адміністративно-територіальна класифікація
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Код класифікації видатківТПКВКМБ:0160 - Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, територіальних громадах
Адміністративно-територіальна класифікаціяМаяки
Сума5 570.00 UAH