-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
ДК 021:2015:Офісне устаткування та приладдя різне (придбання канцелярських товарів)
Оголошено тендер
5 570.00
UAH
Номер:
9b700380679a4363a6b541960f984d2e
Ідентифікатор плану:
UA-P-2025-12-22-027306-a
Тип процедури:
Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник:
Управління соціального захисту населення та охорони здоров'я Маяківської сільської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
43971118
-
Адреса:
67654, Україна, Одеська область, Маяки, вул. Європейська, 99
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Замовник:
Управління соціального захисту населення та охорони здоров'я Маяківської сільської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
43971118
-
Адреса:
67654, Україна, Одеська область, Маяки, вул. Європейська, 99
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Очікувана вартість:
5 570.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
ДК 021:2015:Офісне устаткування та приладдя різне (придбання канцелярських товарів)
Річний план закупівлі на:
2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Грудень 2025
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ:
2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування:
22.12.2025 17:38
Історія обґрунтування:
×
-
Опис обґрунтування:
Закупівля здійснюється відповідно до пункту 11 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами). Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені за наявною потребою у закупівлі товарів, безперервної роботи та належного виконання функцій, покладених на Управління соціального захисту населення та охорони здоров’я Маяківської сільської ради, розмір бюджетного призначення в межах видатків, та очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі розрахунку очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін, беручи до уваги наказ Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (із змінами).
-
Дата публікації:
22.12.2025 17:39
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Папір UNIVERSAL А4 80 гр./м кв.
Кількість
25 пачка
Період постачання
до 31.12.2025
Коректор стрічковий
Кількість
1 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Швидкозшивач
Кількість
8 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Скоби №10
Кількість
4 пачка
Період постачання
до 31.12.2025
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Код класифікації видатків
Адміністративно-територіальна класифікація
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Код класифікації видатківТПКВКМБ:0160 - Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, територіальних громадах
Адміністративно-територіальна класифікаціяМаяки
Сума5 570.00 UAH