• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари

Оголошено тендер

2 235.02 UAH
Номер: c993562ef8e54033bb41463a463b7b63
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-12-18-018877-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Управління соціального захисту населення Охтирської районної державної адміністрації
Замовник: Управління соціального захисту населення Охтирської районної державної адміністрації
Очікувана вартість: 2 235.02 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Канцелярські товари
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Грудень 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 18.12.2025 14:16

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Папір А-4 80г 500арк Maestro Standard+, Mondi
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 14 пачка
Період постачання до 31.12.2025
Ручка масляна Axent Colibri автоматична прогумований корпус асорті синя
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 штука
Період постачання до 31.12.2025
Ручка масляна Axent Mellow прогумований корпус, асорті, синя
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 штука
Період постачання до 31.12.2025

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Код класифікації видатків
Сума
ДжерелоДержавний бюджет України
Опис
Код класифікації видатківКПК-2025:7881010 - Здійснення виконавчої влади у Сумській області
Сума100.00 UAH
ДжерелоДержавний бюджет України
Описсубвенція державному бюджету з місцевого бюджету
Код класифікації видатківКПК-2025:7881010 - Здійснення виконавчої влади у Сумській області
Сума2 135.02 UAH