-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Ремонт теплових мереж на об'єктах теплопостачання Центрально-Міського теплового району. Додаткові роботи
Оголошено тендер
1 047 545.21
UAH
Номер:
40b96eda09264330b50b16d3aad477b4
Ідентифікатор плану:
UA-P-2025-12-19-020574-a
Тип процедури:
Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕПЛОВИХ МЕРЕЖ "КРИВОРІЖТЕПЛОМЕРЕЖА"
×
-
Код ЄДРПОУ:
03342184
-
Адреса:
50000, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, пров. Цісик Квітки, будинок 9
-
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕПЛОВИХ МЕРЕЖ "КРИВОРІЖТЕПЛОМЕРЕЖА"
×
-
Код ЄДРПОУ:
03342184
-
Адреса:
50000, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, пров. Цісик Квітки, будинок 9
-
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Очікувана вартість:
1 047 545.21 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
Ремонт теплових мереж на об'єктах теплопостачання Центрально-Міського теплового району. Додаткові роботи
Примітки:
Підстава для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей – підпункту 8 пункту 13 Особливостей, а саме: «у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі».
16. Обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей:
На виконання службової записки начальника ВТВ від 05.12.2025 за № 9442 потрібно здійснити закупівлю ремонту теплових мереж на об'єктах теплопостачання Центрально-Міського теплового району. Додаткові роботи.
17 березня 2025 року замовником було прийнято рішення про проведення відкритих торгів у порядку, визначеному Особливостями для закупівлі ремонту теплових мереж на об'єктах теплопостачання Центрально-Міського теплового району (ДК 021:2015: 45230000-8– Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) № UA-2025-03-17-012612-a. Торги не відбулися у зв’язку з відсутністю учасників.
13.05.2025 року було укладено договір №238-25 з ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ІНОВАЦІЇПРОЕКТ" на ремонт теплових мереж на об'єктах теплопостачання Центрально-Міського теплового району. Договір було укладено на суму 3 687 887,95 грн. (три мільйони шістсот вісімдесят сім тисяч вісімсот вісімдесят сім гривень 95 копійок) з ПДВ.
У замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт з ремонт теплових мереж на об'єктах теплопостачання Центрально-Міського теплового району (ДК 021:2015: 45230000-8– Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь).
Згідно п. 8 ч. 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 передбачено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі.
З урахуванням викладеного, уповноваженою особою було прийнято рішення згідно з положеннями підпункту 8 пункту 13 Особливостей здійснити закупівлю на ремонт теплових мереж на об'єктах теплопостачання Центрально-Міського теплового району. Додаткові роботи. Додаткові роботи шляхом укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
Річний план закупівлі на:
2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Грудень 2025
Класифікатор ДК 021:2015:
45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Дата опублікування:
19.12.2025 15:06
Історія обґрунтування:
×
-
Опис обґрунтування:
Підстава для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей – підпункту 8 пункту 13 Особливостей, а саме: «у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі».
-
Дата публікації:
19.12.2025 15:06
Документи
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Сума
ДжерелоВласний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
Опис
Сума1 047 545.21 UAH