-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Банки Історія розвитку дитини форма 112/0,Бланки Інформаційна згода ф.063-2/0, Журнал обліку фактично отриманих лікарських засобів дод 7,Журнал обліку медикаментів, Журнал реєстрації листків непрацездатності ф.036/0, Журнал диспансерного обліку, Журнал видачі накладних, Журнал запису висновків ЛКК ф.35/0, Журнал ведення обліку розпоряджень, Реєстр лікарських засобів, Журнал ведення обліку розпоряджень.
Оголошено тендер
30 035.00
UAH
Номер:
9984fabd5cad4025a5010728a06cbe83
Ідентифікатор плану:
UA-P-2025-12-18-033515-a
Тип процедури:
Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АМБУЛАТОРІЯ ЗАГАЛЬНОЇ ПРАКТИКИ-СІМЕЙНОЇ МЕДИЦИНИ" СТАНИШІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
41382677
-
Адреса:
12440, Україна, Житомирська область, с. Зарічани, провулок Шкільний, будинок 8-Б
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АМБУЛАТОРІЯ ЗАГАЛЬНОЇ ПРАКТИКИ-СІМЕЙНОЇ МЕДИЦИНИ" СТАНИШІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
41382677
-
Адреса:
12440, Україна, Житомирська область, с. Зарічани, провулок Шкільний, будинок 8-Б
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Очікувана вартість:
30 035.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
Банки Історія розвитку дитини форма 112/0,Бланки Інформаційна згода ф.063-2/0, Журнал обліку фактично отриманих лікарських засобів дод 7,Журнал обліку медикаментів, Журнал реєстрації листків непрацездатності ф.036/0, Журнал диспансерного обліку, Журнал видачі накладних, Журнал запису висновків ЛКК ф.35/0, Журнал ведення обліку розпоряджень, Реєстр лікарських засобів, Журнал ведення обліку розпоряджень.
Річний план закупівлі на:
2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Грудень 2025
Класифікатор ДК 021:2015:
22800000-8 Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби
КЕКВ:
2610 Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)
Дата опублікування:
18.12.2025 23:31
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Банки Історія розвитку дитини форма 112/0,
Кількість
50 штука
Період постачання
(не задано)
Бланки Інформаційна згода ф.063-2/0
Кількість
1000 штука
Період постачання
(не задано)
Журнал обліку фактично отриманих лікарських засобів дод 7
Кількість
5 штука
Період постачання
(не задано)
Журнал обліку медикаментів
Кількість
5 штука
Період постачання
(не задано)
Журнал реєстрації листків непрацездатності ф.036/0
Кількість
2 штука
Період постачання
(не задано)
Журнал диспансерного обліку
Кількість
7 штука
Період постачання
(не задано)
Журнал видачі накладних
Кількість
1 штука
Період постачання
(не задано)
Журнал запису висновків ЛКК ф.35/0
Кількість
2 штука
Період постачання
(не задано)
Журнал ведення обліку розпоряджень
Кількість
1 штука
Період постачання
(не задано)
Реєстр лікарських засобів
Кількість
10 штука
Період постачання
(не задано)
Журнал ведення обліку розпоряджень
Кількість
10 штука
Період постачання
(не задано)
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Код класифікації видатків
Адміністративно-територіальна класифікація
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Код класифікації видатківТПКВКМБ:2113 - Первинна медична допомога населенню, що надається амбулаторно-поліклінічними закладами (відділеннями)
Адміністративно-територіальна класифікаціяЗарічани
Сума30 035.00 UAH