• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари

Оголошено тендер

4 900.00 UAH
Номер: 2b8d9f41b6b748f98f22303fb14c60e1
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-12-18-026682-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Управління культури та туризму Житомирської обласної державної адміністрації
Замовник: Управління культури та туризму Житомирської обласної державної адміністрації
Очікувана вартість: 4 900.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Канцелярські товари
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Грудень 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 18.12.2025 16:17

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Папка на кнопку
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 40 штука
Період постачання до 31.12.2025
Блокнот на спіралі
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 40 штука
Період постачання до 31.12.2025
Ручка кулькова
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 40 штука
Період постачання до 31.12.2025
Маркер текстовий
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 40 штука
Період постачання до 31.12.2025
Закладка
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 40 штука
Період постачання до 31.12.2025

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Код класифікації видатків
Адміністративно-територіальна класифікація
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Код класифікації видатківТПКВКМБ:4082 - Інші заходи в галузі культури і мистецтва
Адміністративно-територіальна класифікаціяЖитомир
Сума4 900.00 UAH