-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
ДК 021:2015:30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярські товари)
Оголошено тендер
18 800.00
UAH
Номер:
6630b22a647046818f88fccd59376db5
Ідентифікатор плану:
UA-P-2025-12-18-018376-a
Тип процедури:
Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник:
КУ Комунальна установа "Центр надання соціальних послуг Маяківської сільської ради"
×
-
Код ЄДРПОУ:
44082229
-
Адреса:
67654, Україна, Одеська область, Маяки, вул. Європейська, 99
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Замовник:
КУ Комунальна установа "Центр надання соціальних послуг Маяківської сільської ради"
×
-
Код ЄДРПОУ:
44082229
-
Адреса:
67654, Україна, Одеська область, Маяки, вул. Європейська, 99
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Очікувана вартість:
18 800.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
ДК 021:2015:30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярські товари)
Річний план закупівлі на:
2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Грудень 2025
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ:
2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування:
18.12.2025 14:08
Історія обґрунтування:
×
-
Опис обґрунтування:
Закупівля здійснюється відповідно до пункту 11 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені за наявною потребою у закупівлі послуг для безперервної роботи та належного виконання функцій, покладених на Комунальну установу «Центр надання соціальних послуг Маяківської сільської ради», розмір бюджетного призначення в межах видатків, та очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі розрахунку очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін, беручи до уваги наказ Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (із змінами).
-
Дата публікації:
18.12.2025 14:12
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Ручка кулькова
Кількість
24 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Олівець з гумкою
Кількість
24 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Гумка MILAN
Кількість
6 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Коректор стрічковий
Кількість
6 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Папір UNIVERSAL А4 80гр./м кв.
Кількість
65 пачка
Період постачання
до 31.12.2025
Файл А4 0,04 мм Economix
Кількість
6 пачка
Період постачання
до 31.12.2025
Папка реєстратор А4 75мм
Кількість
12 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Блокнот
Кількість
6 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Папка-планшет
Кількість
4 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Папка архівна 15см
Кількість
10 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Степлер Economix 24/6
Кількість
1 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Код класифікації видатків
Адміністративно-територіальна класифікація
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Код класифікації видатківТПКВКМБ:3121 - Здійснення соціальної роботи та надання соціальних послуг центрами соціальних служб та центрами надання соціальних послуг особам/сім’ям, які належать до вразливих груп населення та/або перебувають у складних життєвих обставинах
Адміністративно-територіальна класифікаціяМаяки
Сума18 800.00 UAH