• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Адреналін р-н д/ін. 0,18% амп. 1 мл №10; Анальгін р-н д/ін. 500 мг/мл амп. 2 мл №10; Бензилпеніцилін пор. д/ін. 1 млн. ОД фл. №1; Беноксі крап. оч. 0,4% фл. 10 мл №1; Бетайод р-н 10% фл. 50 мл №1; Вода для інʼєкцій р-н д/ін. амп. 5 мл, блістер №10; Вода для інʼєкцій р-н д/ін. амп. 5 мл, блістер №10; Дексаметазон р-н д/ін. 0,4% амп. 1 мл №5; Диклофенак р-н д/ін. 75 мг амп. 3 мл №5; Йод р-н 5% фл.-крапельн. 20 мл; Каптоприл табл. 25 мг №20; Лідокаїн р-н д/ін. 2% амп. 2 мл №10; Магнію сульфат р-н д/ін. 25% амп. 5 мл №10; Метоклопрамід р-н д/ін. 0,5% амп. 2 мл блістер №10; Пропофол-ново емул. д/ін 10мг/мл 20,0 №5; Супрастин р-н д/ін. 20 мг амп. 1 мл №5; Тропіамід 1,0% 10,0; Фуросемід р-н д/ін. 1% амп. 2 мл №10; Хлоргексидин р-н д/зовн. застос. 0,05 % фл. 200 мл №1

Оголошено тендер

10 840.60 UAH
Номер: 951258d587914fb1aad405552cafeb9e
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-12-17-022041-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Комунальне некомерційне підприємство "3-я міська поліклініка м.Львова"
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "3-я міська поліклініка м.Львова"
Очікувана вартість: 10 840.60 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Адреналін р-н д/ін. 0,18% амп. 1 мл №10; Анальгін р-н д/ін. 500 мг/мл амп. 2 мл №10; Бензилпеніцилін пор. д/ін. 1 млн. ОД фл. №1; Беноксі крап. оч. 0,4% фл. 10 мл №1; Бетайод р-н 10% фл. 50 мл №1; Вода для інʼєкцій р-н д/ін. амп. 5 мл, блістер №10; Вода для інʼєкцій р-н д/ін. амп. 5 мл, блістер №10; Дексаметазон р-н д/ін. 0,4% амп. 1 мл №5; Диклофенак р-н д/ін. 75 мг амп. 3 мл №5; Йод р-н 5% фл.-крапельн. 20 мл; Каптоприл табл. 25 мг №20; Лідокаїн р-н д/ін. 2% амп. 2 мл №10; Магнію сульфат р-н д/ін. 25% амп. 5 мл №10; Метоклопрамід р-н д/ін. 0,5% амп. 2 мл блістер №10; Пропофол-ново емул. д/ін 10мг/мл 20,0 №5; Супрастин р-н д/ін. 20 мг амп. 1 мл №5; Тропіамід 1,0% 10,0; Фуросемід р-н д/ін. 1% амп. 2 мл №10; Хлоргексидин р-н д/зовн. застос. 0,05 % фл. 200 мл №1
Примітки: Закупівля здійснюється за кошти, зекономлені після проведення закупівлі UA-2025-03-05-004651-a (Підгузки для дорослих та дітей, підгузки-трусики для дорослих, пелюшки, Код НК 024:2023: 11239- Підгузок для дорослих, 35008- Дитячий підгузник, 41588- Труси при нетриманні сечі для дорослих, одноразового використання, 60709- Пелюшка вбирає). Керуючись Роз'ясненням МЕРТ "Щодо планування закупівель" № 3304-04/54160-06 від 03.09.2020, а саме: Законом встановлено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану, у разі: 1) виникнення нової чи додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 2) виділення додаткових коштів; 3) перерозподілу коштів, зекономлених внаслідок проведення процедур закупівель; 4) перерозподілу коштів зекономлених у разі зміни ціни договору про закупівлю в бік зменшення; 5) перерозподілу коштів, які було заплановано на закупівлю іншого(их) предмету(ів) закупівлі або фінансування інших видатків; 6) відміни закупівлі або визнання її такою, що не відбулась/неукладення договору про закупівлю за результатами проведення закупівлі та необхідності здійснення нової закупівлі; 7) розірвання договору про закупівлю та необхідності здійснення нової закупівлі; 8) інших подібних випадках, замовник може вносити відповідні зміни до річного плану закупівель, шляхом створення нових та/або редагування/видалення існуючих рядків річного плану з інформацією про закупівлі. Водночас, ураховуючи поняття «предмет закупівлі», такий предмет закупівлі (у новоствореному чи відредагованому рядку річного плану) у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору і новим предметом закупівель. Тому вид закупівлі для такого предмету закупівлі повинен визначатись замовником з урахуванням вартісних меж визначених Законом та з урахуванням категорії замовника. Внаслідок вищевказаного Замовник має підставу, враховуючи вартісні межі закупівлі укласти договір без застосування електронної системи закупівель. Закупівля здійснюється згідно вимог постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Грудень 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція
КЕКВ: 2220 Медикаменти та перев'язувальні матеріали
Дата опублікування: 17.12.2025 15:20
Історія обґрунтування:

Документи

  Відобразити таблицею

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоВласний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
ОписКошти НСЗУ
Сума10 840.60 UAH