• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари

Оголошено тендер

2 100.00 UAH
Номер: 39b2badc76314424bcb30acdf83e9609
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-12-17-018201-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Фінансове управління Яворівської районної адміністрації
Замовник: Фінансове управління Яворівської районної адміністрації
Очікувана вартість: 2 100.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Канцелярські товари
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Грудень 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 17.12.2025 14:24

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Блокнот для заміток А5
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 4 штука
Період постачання до 31.12.2025
Зошит А4 200 аркушів
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 4 штука
Період постачання до 31.12.2025
Календар квартальний
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 штука
Період постачання до 31.12.2025
папір для замітрк
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штука
Період постачання до 31.12.2025

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Код класифікації видатків
Сума
ДжерелоДержавний бюджет України
Опискошторис
Код класифікації видатківКПК-2025:7831010 - Здійснення виконавчої влади у Львівській області
Сума2 100.00 UAH