• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

ДК 021:2015 (CPV) : 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне. Придбання канцелярських товарів (Швидкозшивач пластиковий А4 з проз.верхом; Стержень гелевий 1 mm; Книга реєстрації договорів)

Оголошено тендер

745.00 UAH
Номер: f212d69b54a44231a1401f6563ff9bab
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-12-17-004875-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Головне управління Держпродспоживслужби в Рівненській області
Замовник: Головне управління Держпродспоживслужби в Рівненській області
Очікувана вартість: 745.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: ДК 021:2015 (CPV) : 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне. Придбання канцелярських товарів (Швидкозшивач пластиковий А4 з проз.верхом; Стержень гелевий 1 mm; Книга реєстрації договорів)
Примітки: Згідно наявної потреби у закупівлі. Вид закупівлі - закупівля без використання електронної системи закупівель , з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 за № 1178. Закупівля здійснюється відповідно до п. 11 Особливостей затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (зі змінами).
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Грудень 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 17.12.2025 10:16

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Швидкозшивач пластиковий А4 з проз.верх
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 35 штука
Період постачання до 31.12.2025
Стержень гелевий до ручки BOSS 1 mm
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 20 штука
Період постачання до 31.12.2025
Книга реєстрації договорів 100 арк. офс
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штука
Період постачання до 31.12.2025

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Код класифікації видатків
Сума
ДжерелоДержавний бюджет України
ОписКошти Державного бюджету України
Код класифікації видатківКПК-2025:0412010 - Керівництво та управління у сфері безпечності харчових продуктів та захисту споживачів
Сума745.00 UAH