-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
ДК 021:2015 (CPV) : 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне. Придбання канцелярських товарів (Швидкозшивач пластиковий А4 з проз.верхом; Стержень гелевий 1 mm; Книга реєстрації договорів)
Оголошено тендер
745.00
UAH
Номер:
f212d69b54a44231a1401f6563ff9bab
Ідентифікатор плану:
UA-P-2025-12-17-004875-a
Тип процедури:
Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник:
Головне управління Держпродспоживслужби в Рівненській області
×
-
Код ЄДРПОУ:
40309748
-
Адреса:
33025, Україна, Рівненська область, Рівне, Малорівненська, 91
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Замовник:
Головне управління Держпродспоживслужби в Рівненській області
×
-
Код ЄДРПОУ:
40309748
-
Адреса:
33025, Україна, Рівненська область, Рівне, Малорівненська, 91
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Очікувана вартість:
745.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
ДК 021:2015 (CPV) : 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне. Придбання канцелярських товарів (Швидкозшивач пластиковий А4 з проз.верхом; Стержень гелевий 1 mm; Книга реєстрації договорів)
Примітки:
Згідно наявної потреби у закупівлі. Вид закупівлі - закупівля без використання електронної системи закупівель , з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 за № 1178. Закупівля здійснюється відповідно до п. 11 Особливостей затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (зі змінами).
Річний план закупівлі на:
2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Грудень 2025
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ:
2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування:
17.12.2025 10:16
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Швидкозшивач пластиковий А4 з проз.верх
Кількість
35 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Стержень гелевий до ручки BOSS 1 mm
Кількість
20 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Книга реєстрації договорів 100 арк. офс
Кількість
1 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Код класифікації видатків
Сума
ДжерелоДержавний бюджет України
ОписКошти Державного бюджету України
Код класифікації видатківКПК-2025:0412010 - Керівництво та управління у сфері безпечності харчових продуктів та захисту споживачів
Сума745.00 UAH