• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Папір офісний

Оголошено тендер

2 295.00 UAH
Номер: cb3c9c15fa434d3299d628656bdd09b6
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-12-16-018914-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Відділ земельних відносин, архітектури та містобудування Джулинської сільської ради
Замовник: Відділ земельних відносин, архітектури та містобудування Джулинської сільської ради
Очікувана вартість: 2 295.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Папір офісний
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Грудень 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 16.12.2025 14:02

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Папір офісний
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 15 пачка
Період постачання до 31.12.2025

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Код класифікації видатків
Адміністративно-територіальна класифікація
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Код класифікації видатківТПКВКМБ:0160 - Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, територіальних громадах
Адміністративно-територіальна класифікаціяДжулинка
Сума2 295.00 UAH