• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Журнал вихідної кориспонденції, Журнал реєстрації пропозицій, Книга кількісно-сумового обліку, Книга розрахунків, Книга фактичних і касових видатків, Підставка для прошивки документів)

Оголошено тендер

3 454.56 UAH
Номер: 66544ead00df4aa3bbd64c0edfc67e3b
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-12-16-008165-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Відділ освіти,охорони здоров'я,культури ,молоді та спорту Дубівської сільської ради Ковельського району Волинської області
Замовник: Відділ освіти,охорони здоров'я,культури ,молоді та спорту Дубівської сільської ради Ковельського району Волинської області
Очікувана вартість: 3 454.56 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Журнал вихідної кориспонденції, Журнал реєстрації пропозицій, Книга кількісно-сумового обліку, Книга розрахунків, Книга фактичних і касових видатків, Підставка для прошивки документів)
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Грудень 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 16.12.2025 11:04

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Журнал вихідної кориспонденції
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штука
Період постачання до 31.12.2025
Журнал реєстрації пропозицій
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штука
Період постачання до 31.12.2025
Книга кількісно-сумового обліку
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штука
Період постачання до 31.12.2025
Книга розрахунків
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 15 штука
Період постачання до 31.12.2025
Книга фактичних і касових видатків
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 3 штука
Період постачання до 31.12.2025
Підставка для прошивки документів
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штука
Період постачання до 31.12.2025

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Код класифікації видатків
Адміністративно-територіальна класифікація
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Код класифікації видатківТПКВКМБ:0160 - Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, територіальних громадах
Адміністративно-територіальна класифікаціяДубове
Сума3 454.56 UAH