• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари згідно специфікації

Оголошено тендер

1 233.50 UAH
Номер: b6e8953df719446ca95711fdb80b1051
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-12-15-003122-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЛЮБАРСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Замовник: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЛЮБАРСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Очікувана вартість: 1 233.50 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Канцелярські товари згідно специфікації
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Грудень 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 22810000-1 Паперові чи картонні реєстраційні журнали
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 15.12.2025 09:53

Документи

  Відобразити таблицею

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Код класифікації видатків
Адміністративно-територіальна класифікація
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Код класифікації видатківТПКВКМБ:3102 - Забезпечення соціальними послугами стаціонарного догляду з наданням місця для проживання, всебічної підтримки, захисту та безпеки осіб, які не можуть вести самостійний спосіб життя через похилий вік, фізичні та розумові вади, психічні захворювання або інші хвороби
Адміністративно-територіальна класифікаціяКоростки
Сума1 233.50 UAH