• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Офісне приладдя різне (канцтовари)

Оголошено тендер

7 411.00 UAH
Номер: 27283b737800471fb94c184228aed155
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-12-12-009855-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Відділ внутрішнього аудиту Житомирської обласної державної адміністрації
Замовник: Відділ внутрішнього аудиту Житомирської обласної державної адміністрації
Очікувана вартість: 7 411.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Офісне приладдя різне (канцтовари)
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Грудень 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 12.12.2025 11:43

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Офісне приладдя різне (канцтовари)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 6 лот
Період постачання до 31.12.2025

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Код класифікації видатків
Сума
ДжерелоДержавний бюджет України
Описзагальний фонд
Код класифікації видатківКПК-2025:7761010 - Здійснення виконавчої влади у Житомирській області
Сума7 411.00 UAH