-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Шафа офісна
Оголошено тендер
6 806.00
UAH
Номер:
953f82c4100544669b26767653bb7344
Ідентифікатор плану:
UA-P-2025-12-11-022237-a
Тип процедури:
Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОЛОДЯЖНЕНСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" КОЛОДЯЖНЕНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
45701976
-
Адреса:
45063, Україна, Волинська область, Любитів, 45063, Україна, Ковельський р-н, Волинська обл., село Любитів, вулиця Незалежності, будинок, 66
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОЛОДЯЖНЕНСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" КОЛОДЯЖНЕНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
45701976
-
Адреса:
45063, Україна, Волинська область, Любитів, 45063, Україна, Ковельський р-н, Волинська обл., село Любитів, вулиця Незалежності, будинок, 66
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Очікувана вартість:
6 806.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
Шафа офісна
Річний план закупівлі на:
2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Грудень 2025
Класифікатор ДК 021:2015:
39130000-2 Офісні меблі
КЕКВ:
2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування:
11.12.2025 15:43
Історія обґрунтування:
×
-
Опис обґрунтування:
Закупівля офісних шаф зумовлена потребою забезпечити належні умови для систематизованого та безпечного зберігання документів, матеріалів та інших службових ресурсів. Частина існуючих шаф фізично зношена, має пошкодження або не забезпечує необхідного рівня організації документообігу. Це створює ризики втрати чи пошкодження документів та ускладнює роботу працівників. Придбання нових шаф дозволить оптимізувати зберігання документації, впорядкувати робочі приміщення, забезпечити відповідність вимогам внутрішнього документообігу та охорони праці. Нові офісні шафи є важливим елементом організації ефективного та безпечного робочого середовища.
-
Дата публікації:
11.12.2025 15:43
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Шафа двухдверна офісна Модульна серія "Connect" B
Кількість
1 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Стіл офісний "Connect" 2/L
Кількість
1 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Код класифікації видатків
Адміністративно-територіальна класифікація
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Код класифікації видатківTPKVKMB:2111 - Первинна медична допомога населенню, що надається центрами первинної медичної (медико-санітарної) допомоги
Адміністративно-територіальна класифікаціяЛюбитів
Сума6 806.00 UAH