-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Вироби з металу та металопрокату в асортименті
Оголошено тендер
30 960.00
UAH
Номер:
2bc0971f76d24002a57c150556699282
Ідентифікатор плану:
UA-P-2025-12-11-021739-a
Тип процедури:
Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник:
КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ МІСТА ВІННИЦЯ
×
-
Код ЄДРПОУ:
08320218
-
Адреса:
21015, Україна, Вінницька область, місто ВІННИЦЯ, вулиця СТРІЛЕЦЬКА, будинок 87
-
Категорія:
Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони
Замовник:
КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ МІСТА ВІННИЦЯ
×
-
Код ЄДРПОУ:
08320218
-
Адреса:
21015, Україна, Вінницька область, місто ВІННИЦЯ, вулиця СТРІЛЕЦЬКА, будинок 87
-
Категорія:
Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони
Очікувана вартість:
30 960.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
Вироби з металу та металопрокату в асортименті
Примітки:
* Примітки:
- уточнювальний код за ДК 021: 2015 (CPV) 44170000-2 Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами.
ОБҐРУНТУВАННЯ НОВОЇ ЗАКУПІВЛІ
Причина: виникнення додаткових потреб у товарах, якщо замовник не міг передбачити дані витрати на закупівлю товарів, та відносно них скласти річний план закупівлі на початок фінансового (бюджетного) року, оскільки не передбачалось таке інтенсивне використання, витрати, знос товарів (майна), та враховуючи обставини:
- виділення додаткових коштів згідно бюджетної довідки №156 від 28.11.2025 року;
Обґрунтування закупівлі «Вироби з металу та металопрокату в асортименті» за кодом ДК 021:2015 (CPV) 44170000-2 Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами:
Висновок: враховуючи, що законом встановлено порядок придбання товарів у разі:
- виділення додаткових коштів, можливе після вчинення замовником дій, передбачених ч. 1 ст. 4 вказаного Закону, керуючись вартісними межами, встановленими у п. 11 Особливостей, оскільки, виходячи зі змісту п. 11 Особливостей та з урахуванням БК України, такий предмет закупівлі у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору.
При цьому здійснення закупівель у вищезазначених випадках має бути обґрунтованим та документально підтвердженим.
Отже:
- у разі виділення додаткових коштів, які замовник об’єктивно не міг передбачити на момент здійснення первинної закупівлі та необхідності здійснення нової закупівлі (виникнення додаткової потреби таких товарах з метою проведення оперативного ремонту та/або улаштування інженерних систем та конструкцій на об’єктах, що знаходяться в підпорядкуванні, утриманні чи обслуговуванні Замовника під час проведення ремонтних та інших робіт власними силами та засобами, яку замовник не міг передбачити), така закупівля можлива після вчинення замовником дій, передбачених ч. 1 ст. 4 Закону, керуючись вартісними межами, оскільки такий предмет закупівлі у вищевказаному випадку вважатиметься новим предметом договору.
Таким чином беручи до уваги вимоги та обґрунтування, вказані вище, слід оголосити нову закупівлю.
Ураховуючи те, що Законом передбачено право замовників використовувати електронну систему закупівель у зазначеному випадку, та беручи до уваги викладене вище, замовник самостійно приймає рішення про використання електронної системи закупівель під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких встановлена п. 11 Особливостей.
Уповноважена особа Дмитро НИЖНИК
Річний план закупівлі на:
2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Грудень 2025
Класифікатор ДК 021:2015:
44170000-2 Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами
КЕКВ:
2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування:
11.12.2025 15:35
Історія обґрунтування:
×
-
Опис обґрунтування:
ОБҐРУНТУВАННЯ НОВОЇ ЗАКУПІВЛІ Причина: виникнення додаткових потреб у товарах, якщо замовник не міг передбачити дані витрати на закупівлю товарів, та відносно них скласти річний план закупівлі на початок фінансового (бюджетного) року, оскільки не передбачалось таке інтенсивне використання, витрати, знос товарів (майна), та враховуючи обставини: - виділення додаткових коштів згідно бюджетної довідки №156 від 28.11.2025 року; Обґрунтування закупівлі «Вироби з металу та металопрокату в асортименті» за кодом ДК 021:2015 (CPV) 44170000-2 Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами: Висновок: враховуючи, що законом встановлено порядок придбання товарів у разі: - виділення додаткових коштів, можливе після вчинення замовником дій, передбачених ч. 1 ст. 4 вказаного Закону, керуючись вартісними межами, встановленими у п. 11 Особливостей, оскільки, виходячи зі змісту п. 11 Особливостей та з урахуванням БК України, такий предмет закупівлі у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору. При цьому здійснення закупівель у вищезазначених випадках має бути обґрунтованим та документально підтвердженим. Отже: - у разі виділення додаткових коштів, які замовник об’єктивно не міг передбачити на момент здійснення первинної закупівлі та необхідності здійснення нової закупівлі (виникнення додаткової потреби таких товарах з метою проведення оперативного ремонту та/або улаштування інженерних систем та конструкцій на об’єктах, що знаходяться в підпорядкуванні, утриманні чи обслуговуванні Замовника під час проведення ремонтних та інших робіт власними силами та засобами, яку замовник не міг передбачити), така закупівля можлива після вчинення замовником дій, передбачених ч. 1 ст. 4 Закону, керуючись вартісними межами, оскільки такий предмет закупівлі у вищевказаному випадку вважатиметься новим предметом договору. Таким чином беручи до уваги вимоги та обґрунтування, вказані вище, слід оголосити нову закупівлю, ураховуючи те, що Законом передбачено право замовників використовувати ЕСЗ...
-
Дата публікації:
11.12.2025 15:37
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
1. Лист оцинкований 0,5 мм, 1000х2000. * Примітки: - уточнювальний код за ДК 021: 2015 (CPV) 44131000-7 44172000-6 Листи (будівельні).
Кількість
60 штука
Період постачання
(не задано)
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Код класифікації видатків
Сума
ДжерелоДержавний бюджет України
ОписФінансування закупівлі здійснюється за бюджетні кошти (плата за товари/роботи/послуги). Фонд оплати – загальний.
Код класифікації видатківКПК-2025:2101020 - Забезпечення діяльності Збройних Сил України, підготовка кадрів і військ, медичне забезпечення особового складу, ветеранів військової служби та членів їхніх сімей, ветеранів війни
Сума30 960.00 UAH