-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Робота зі здійснення технічного нагляду по об’єкту: «Капітальний ремонт (санація) головного каналізаційного колектора ДУ 500 мм на ділянці від каналізаційного колодязя № 82 до каналізаційного колодязя № 89 в м. Обухів, Київської області» та «Капітальний ремонт (санація) головного каналізаційного колектора ДУ 500 мм на ділянці від каналізаційного колодязя № 276 до каналізаційного колодязя № 285 в м. Обухів, Київської області»,
Оголошено тендер
96 860.00
UAH
Номер:
d7abffb2beb843cfbd935116cf1c3b13
Ідентифікатор плану:
UA-P-2025-12-11-005295-a
Тип процедури:
Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник:
ОБУХІВСЬКЕ ВОДОПРОВІДНО-КАНАЛІЗАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО
×
-
Код ЄДРПОУ:
25690247
-
Адреса:
08703, Україна, Київська область, місто Обухів, ВУЛИЦЯ КИЇВСЬКА, будинок 130В
-
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Замовник:
ОБУХІВСЬКЕ ВОДОПРОВІДНО-КАНАЛІЗАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО
×
-
Код ЄДРПОУ:
25690247
-
Контактна особа:
Саченко Людмила Сергіївна 380963842054 voda_tender@ukr.net
-
Адреса:
08703, Україна, Київська область, місто Обухів, ВУЛИЦЯ КИЇВСЬКА, будинок 130В
-
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Очікувана вартість:
96 860.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
Робота зі здійснення технічного нагляду по об’єкту: «Капітальний ремонт (санація) головного каналізаційного колектора ДУ 500 мм на ділянці від каналізаційного колодязя № 82 до каналізаційного колодязя № 89 в м. Обухів, Київської області» та «Капітальний ремонт (санація) головного каналізаційного колектора ДУ 500 мм на ділянці від каналізаційного колодязя № 276 до каналізаційного колодязя № 285 в м. Обухів, Київської області»,
Примітки:
Закупівля здійснюється відповідно до пунктів 1, 3 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), ці особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі – закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників (далі – замовники), передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
Пунктом 11 Особливостей встановлено, що для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою ніж 1,5 млн гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
Відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону у звіті про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, замовники можуть не публікувати інформацію про своє місцезнаходження та/або місцезнаходження постачальників (виконавців робіт та надавачів послуг), та/або місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг, якщо поширення такої інформації несе ризики для безпеки замовника та/або постачальників (виконавців робіт та надавачів послуг).
Таким чином, враховуючи вартісні межі, передбачені Особливостями для даної Закупівлі, є необхідність у прийнятті рішення щодо здійснення Закупівлі шляхом оприлюднення звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
Річний план закупівлі на:
2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Грудень 2025
Класифікатор ДК 021:2015:
71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Дата опублікування:
11.12.2025 10:25
Дата модифікації:
11.12.2025 10:25
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Робота зі здійснення технічного нагляду по об’єкту: «Капітальний ремонт (санація) головного каналізаційного колектора ДУ 500 мм на ділянці від каналізаційного колодязя № 82 до каналізаційного колодязя № 89 в м. Обухів, Київської області» та «Капітальний ремонт (санація) головного каналізаційного колектора ДУ 500 мм на ділянці від каналізаційного колодязя № 276 до каналізаційного колодязя № 285 в м. Обухів, Київської області»,
Кількість
1 робота
Період постачання
до 28.02.2026
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Код класифікації видатків
Адміністративно-територіальна класифікація
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Описза рахунок коштів спеціального фонду бюджету Обухівської міської територіальної громади за КЕКВ 3210 по коду програмної класифікації 1516013 відповідно до рішення Обухівської міської ради Київської області № 1890-85-VIII від 29.10.2025 року «Про внесення змін до Програми фінансової підтримки комунальних підприємств Обухівської міської ради на 2025 рік»
Код класифікації видатківТПКВКМБ:6013 - Забезпечення діяльності водопровідно-каналізаційного господарства
Адміністративно-територіальна класифікаціяОбухів
Сума48 430.00 UAH
ДжерелоВласний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
Опис
Код класифікації видатків
Адміністративно-територіальна класифікація
Сума48 430.00 UAH