• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Книга канцелярська офісна тверда обкладинка (96 аркушів)

Оголошено тендер

202.00 UAH
Номер: a2258de8f64c4204b2d4dfd4fa422e73
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-12-11-003149-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: ВІДДІЛ ФІНАНСІВ ОВРУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Замовник: ВІДДІЛ ФІНАНСІВ ОВРУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Очікувана вартість: 202.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Книга канцелярська офісна тверда обкладинка (96 аркушів)
Примітки: Місцезнаходження: Україна, Житомирська область, м.Овруч, вул.Тараса Шевченка,31-а, вид закупівлі: товари; категорія замовника: згідно п.3 ч.1 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі"
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Грудень 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 22810000-1 Паперові чи картонні реєстраційні журнали
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 11.12.2025 09:43

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Книга канцелярська офісна, тверда обкладинка, 96 аркушів.
Код ДК 021:2015: 22810000-1 Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Кількість 2 штука
Період постачання до 31.12.2025

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Код класифікації видатків
Адміністративно-територіальна класифікація
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Код класифікації видатківТПКВКМБ:0160 - Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, територіальних громадах
Адміністративно-територіальна класифікаціяОвруцька
Сума202.00 UAH