• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Офісне устаткування

Оголошено тендер

23 691.90 UAH
Номер: 8d717199806841599bb9d265c51517be
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-12-10-012533-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Відокремлений структурний підрозділ "Запорізький фаховий коледж комп'ютерних технологій Національного університету "Запорізька політехніка"
Замовник: Відокремлений структурний підрозділ "Запорізький фаховий коледж комп'ютерних технологій Національного університету "Запорізька політехніка"
Очікувана вартість: 23 691.90 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Офісне устаткування
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Грудень 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 10.12.2025 12:53

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Папір А4
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 90 пачка
Період постачання до 31.12.2025
Ручки масляні
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 250 штука
Період постачання до 31.12.2025
Блокнот А5 80 арк
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 20 штука
Період постачання до 31.12.2025
Папір для нотаток
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 20 штука
Період постачання до 31.12.2025
Набір текстових маркерів 4 кол
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 20 штука
Період постачання до 31.12.2025

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоВласний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
Опис
Сума23 691.90 UAH