• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний А-4)

Оголошено тендер

47 624.00 UAH
Номер: 481954501a1c40e9b621c57a284ab16f
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-12-09-021976-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Управління соціального захисту населення Лубенської районної державної адміністрації
Замовник: Управління соціального захисту населення Лубенської районної державної адміністрації
Очікувана вартість: 47 624.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний А-4)
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Грудень 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 09.12.2025 15:51

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Папір А-4 500 арк Maestro Standart+, Mondi
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 275 пачка
Період постачання до 31.12.2025
Папір А-4 500 арк JK Copier B
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 22 пачка
Період постачання до 31.12.2025
Папір А-4 500 арк Сrystal PRO 80*C
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 пачка
Період постачання до 31.12.2025
Папір А-4 80г 500 арк Future Laser New, UPM
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 5 пачка
Період постачання до 31.12.2025

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Код класифікації видатків
Сума
ДжерелоДержавний бюджет України
Опис
Код класифікації видатківКПК-2025:7861010 - Здійснення виконавчої влади у Полтавській області
Сума47 624.00 UAH