• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари

Оголошено тендер

9 686.21 UAH
Номер: d878b41f0ccc438389e680729d2e4b89
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-12-09-019199-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: ІВАНО-ФРАНКІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Замовник: ІВАНО-ФРАНКІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Очікувана вартість: 9 686.21 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Канцелярські товари
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Грудень 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 09.12.2025 15:05

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Канцелярські товари
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 142 штука
Період постачання до 09.12.2025

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Код класифікації видатків
Сума
ДжерелоДержавний бюджет України
Опис
Код класифікації видатківКПК-2019:7791010 - Здійснення виконавчої влади в Івано-Франківській області
Сума9 686.21 UAH