-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Замки, ключі, петлі та інша дверна фурнітура в асортименті.
Оголошено тендер
12 000.00
UAH
Номер:
5cc12a4c7f5447ca87c5f0f05dbb8673
Ідентифікатор плану:
UA-P-2025-12-08-024663-a
Тип процедури:
Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник:
КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ МІСТА ВІННИЦЯ
×
-
Код ЄДРПОУ:
08320218
-
Адреса:
21015, Україна, Вінницька область, місто ВІННИЦЯ, вулиця СТРІЛЕЦЬКА, будинок 87
-
Категорія:
Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони
Замовник:
КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ МІСТА ВІННИЦЯ
×
-
Код ЄДРПОУ:
08320218
-
Адреса:
21015, Україна, Вінницька область, місто ВІННИЦЯ, вулиця СТРІЛЕЦЬКА, будинок 87
-
Категорія:
Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони
Очікувана вартість:
12 000.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
Замки, ключі, петлі та інша дверна фурнітура в асортименті.
Примітки:
* Примітки:
- уточнювальні коди за ДК 021: 2015 (CPV): 44521100-9 Врізні замки; 44523100-3 Петлі.ОБҐРУНТУВАННЯ НОВОЇ ЗАКУПІВЛІ
Причина: виникнення додаткових потреб у товарах, якщо замовник не міг передбачити дані витрати на закупівлю товарів, та відносно них скласти річний план закупівлі на початок фінансового (бюджетного) року, оскільки не передбачалось таке інтенсивне використання товарів, та враховуючи обставини:
- виділення додаткових коштів згідно бюджетної довідки №156 від 28.11.2025 року;
Обґрунтування закупівлі «Замки, ключі, петлі та інша дверна фурнітура в асортименті» за кодом ДК 021:2015 (CPV) 44520000-1 Замки, ключі та петлі:
Висновок: враховуючи, що законом встановлено порядок придбання товарів у разі:
- виділення додаткових коштів, можливе після вчинення замовником дій, передбачених ч. 1 ст. 4 вказаного Закону, керуючись вартісними межами, встановленими у п. 11 Особливостей, оскільки, виходячи зі змісту п. 11 Особливостей та з урахуванням БК України, такий предмет закупівлі у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору.
При цьому здійснення закупівель у вищезазначених випадках має бути обґрунтованим та документально підтвердженим.
Отже:
- у разі виділення додаткових коштів, які замовник об’єктивно не міг передбачити на момент здійснення первинної закупівлі та необхідності здійснення нової закупівлі (виникнення додаткової потреби таких товарах з метою оперативного укомплектування нових дверей у приміщеннях Замовника замками, петлями та іншою фурнітурою під час проведення ремонтних робіт власними силами та засобами, яку замовник не міг передбачити), така закупівля можлива після вчинення замовником дій, передбачених ч. 1 ст. 4 Закону, керуючись вартісними межами, оскільки такий предмет закупівлі у вищевказаному випадку вважатиметься новим предметом договору.
Таким чином беручи до уваги вимоги та обґрунтування, вказані вище, слід оголосити нову закупівлю.
Ураховуючи те, що Законом передбачено право замовників використовувати електронну систему закупівель у зазначеному випадку, та беручи до уваги викладене вище, замовник самостійно приймає рішення про використання електронної системи закупівель під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких встановлена п. 11 Особливостей.
Уповноважена особа Дмитро НИЖНИК
Річний план закупівлі на:
2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Грудень 2025
Класифікатор ДК 021:2015:
44520000-1 Замки, ключі та петлі
КЕКВ:
2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування:
08.12.2025 18:26
Історія обґрунтування:
×
-
Опис обґрунтування:
ОБҐРУНТУВАННЯ НОВОЇ ЗАКУПІВЛІ Причина: виникнення додаткових потреб у товарах, якщо замовник не міг передбачити дані витрати на закупівлю товарів, та відносно них скласти річний план закупівлі на початок фінансового (бюджетного) року, оскільки не передбачалось таке інтенсивне використання товарів, та враховуючи обставини: - виділення додаткових коштів згідно бюджетної довідки №156 від 28.11.2025 року; Обґрунтування закупівлі «Замки, ключі, петлі та інша дверна фурнітура в асортименті» за кодом ДК 021:2015 (CPV) 44520000-1 Замки, ключі та петлі: Висновок: враховуючи, що законом встановлено порядок придбання товарів у разі: - виділення додаткових коштів, можливе після вчинення замовником дій, передбачених ч. 1 ст. 4 вказаного Закону, керуючись вартісними межами, встановленими у п. 11 Особливостей, оскільки, виходячи зі змісту п. 11 Особливостей та з урахуванням БК України, такий предмет закупівлі у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору. При цьому здійснення закупівель у вищезазначених випадках має бути обґрунтованим та документально підтвердженим. Отже: - у разі виділення додаткових коштів, які замовник об’єктивно не міг передбачити на момент здійснення первинної закупівлі та необхідності здійснення нової закупівлі (виникнення додаткової потреби таких товарах з метою оперативного укомплектування нових дверей у приміщеннях Замовника замками, петлями та іншою фурнітурою під час проведення ремонтних робіт власними силами та засобами, яку замовник не міг передбачити), така закупівля можлива після вчинення замовником дій, передбачених ч. 1 ст. 4 Закону, керуючись вартісними межами, оскільки такий предмет закупівлі у вищевказаному випадку вважатиметься новим предметом договору. Таким чином беручи до уваги вимоги та обґрунтування, вказані вище, слід оголосити нову закупівлю. Ураховуючи те, що Законом передбачено право замовників використовувати електронну систему закупівель у зазначеному випадку, та беручи до уваги викладене вище, замовник самостійно приймає рішення про використання ЕСЗ...
-
Дата публікації:
08.12.2025 18:33
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
1. Замки дверні врізні для міжкімнатних дверей, в комплекті з ключами, накладними елементами. * Примітки: - уточнювальний код за ДК 021: 2015 (CPV) 44521100-9 Врізні замки.
Кількість
10 комплект
Період постачання
(не задано)
2. Петлі (завіси) для міжкімнатних дверей 100х2,5 мм. * Примітки: - уточнювальний код за ДК 021: 2015 (CPV) 44523100-3 Петлі.
Кількість
10 комплект
Період постачання
(не задано)
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Код класифікації видатків
Сума
ДжерелоДержавний бюджет України
ОписФінансування закупівлі здійснюється за бюджетні кошти (плата за товари/роботи/послуги). Фонд оплати – загальний.
Код класифікації видатківКПК-2025:2101020 - Забезпечення діяльності Збройних Сил України, підготовка кадрів і військ, медичне забезпечення особового складу, ветеранів військової служби та членів їхніх сімей, ветеранів війни
Сума12 000.00 UAH