• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярські товари)

Оголошено тендер

1 550.00 UAH
Номер: 0ec847b21dd2482787f0ea667e13cde8
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-12-08-011822-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: ФІНАНСОВИЙ ВІДДІЛ (УПРАВЛІННЯ) ПУБЛІЧНОГО ПРАВА ДИВІЗІЙСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Замовник: ФІНАНСОВИЙ ВІДДІЛ (УПРАВЛІННЯ) ПУБЛІЧНОГО ПРАВА ДИВІЗІЙСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Очікувана вартість: 1 550.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярські товари)
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Грудень 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 08.12.2025 12:57

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Файли веикі
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 4 штука
Період постачання 08.12.2025 - 31.12.2025
Папка -швидкозшивач пластик
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 30 штука
Період постачання 08.12.2025 - 31.12.2025
Папка -регістратор пластик
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 штука
Період постачання 08.12.2025 - 31.12.2025

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Код класифікації видатків
Адміністративно-територіальна класифікація
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Код класифікації видатківТПКВКМБ:0160 - Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, територіальних громадах
Адміністративно-територіальна класифікаціяДивізійська
Сума1 550.00 UAH