• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Картки первинного обліку

Оголошено тендер

3 600.00 UAH
Номер: a9b7cb63d12a4a198c53c127793276b9
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-12-08-009245-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Виконавчий комітет Житомирської міської ради Житомирської області
Замовник: Виконавчий комітет Житомирської міської ради Житомирської області
Очікувана вартість: 3 600.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Картки первинного обліку
Примітки: Постанова Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» КПКВК 0210160 (відділ господарського забезпечення міської ради)
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Грудень 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 22820000-4 Бланки
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 08.12.2025 11:53

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Картки первинного обліку А4
Код ДК 021:2015: 22820000-4 Бланки
Кількість 1000 штука
Період постачання (не задано)

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Код класифікації видатків
Адміністративно-територіальна класифікація
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
ОписКПКВК 0210160
Код класифікації видатківТПКВКМБ:0160 - Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, територіальних громадах
Адміністративно-територіальна класифікаціяЖитомирська
Сума3 600.00 UAH