• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Офісне устаткування та приладдя різне

Оголошено тендер

15 618.90 UAH
Номер: b33e566ec589469ba031e1854c54218b
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-12-08-006278-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Управління охорони здоров'я Луцької міської ради
Замовник: Управління охорони здоров'я Луцької міської ради
Очікувана вартість: 15 618.90 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Офісне устаткування та приладдя різне
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Грудень 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 08.12.2025 11:01

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
папір для офісної техніки Maestro
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 45 пачка
Період постачання до 12.12.2025
папка-реєстратор
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 65 штука
Період постачання до 12.12.2025
папір 360 Excellent А4
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 15 пачка
Період постачання до 12.12.2025
капсули з чорнилами синій 6 шт
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 штука
Період постачання до 12.12.2025
капсули з чорнилами сорний 10 шт
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штука
Період постачання до 12.12.2025

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Код класифікації видатків
Адміністративно-територіальна класифікація
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Код класифікації видатківТПКВКМБ:2151 - Забезпечення діяльності інших закладів у сфері охорони здоров’я
Адміністративно-територіальна класифікаціяЛуцьк
Сума15 618.90 UAH