• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцтовари

Оголошено тендер

3 069.21 UAH
Номер: 981dbb1f639b4a479fab33f2a2141497
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-12-06-000681-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ №18 "ЗІРОЧКА" ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Замовник: ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ №18 "ЗІРОЧКА" ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Очікувана вартість: 3 069.21 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Канцтовари
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Грудень 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 06.12.2025 15:23

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Папка швидкозшивач А4 1304 Axent синій
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 5 штука
Період постачання (не задано)
Обкладинка справа Офіс Центр ОС 1406
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 30 штука
Період постачання (не задано)
Файл А4+ глянцевий Офіс центр 40 мкп, стандарт ОС-6501,100шт
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 штука
Період постачання (не задано)
Папір офісний А 4 JK COPIER клас С 500 листів
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 15 штука
Період постачання (не задано)

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоВласний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
Опис
Сума3 069.21 UAH