• Запит (ціни) пропозицій
  • КЕП
  • Prozorro Market

Папір офісний форматний, папки-реєстратори, файли для документів

Оголошено тендер

50 452.50 UAH
Номер: c92091915feb4de8b5269027e1c50466
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-12-05-022548-a
Тип процедури: Запит (ціни) пропозицій
Закупівельник: 3 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Тернопільській області
Замовник: 3 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Тернопільській області
Очікувана вартість: 50 452.50 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Папір офісний форматний, папки-реєстратори, файли для документів
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Грудень 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 05.12.2025 17:54

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Папір офісний форматний А4, 500 аркушів
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 179 паковання
Період постачання до 15.12.2025
Папка-реєстратор для документів, 50 мм
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 100 штука
Період постачання до 15.12.2025
Папка-реєстратор для документів, 70 мм
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 100 штука
Період постачання до 15.12.2025
Файли для документів А4, 40 мкм, 100 шт.
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 40 паковання
Період постачання до 15.12.2025

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Код класифікації видатків
Сума
ДжерелоДержавний бюджет України
Опис
Код класифікації видатківКПК-2025:1006280 - Забезпечення діяльності органів та підрозділів цивільного захисту, підготовка кадрів Державною службою України з надзвичайних ситуацій
Сума50 452.50 UAH