-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Послуги з утримання будинків та прибудинкової території
Оголошено тендер
4 375.89
UAH
Номер:
87f433773ccf45acb80e15a75511cee1
Ідентифікатор плану:
UA-P-2025-12-05-015156-a
Тип процедури:
Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник:
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ СОЦІАЛЬНОЇ СЕРВІСНОЇ СЛУЖБИ У ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
×
-
Код ЄДРПОУ:
44342511
-
Адреса:
10014, Україна, Житомирська область, Житомир, Корольова С.П. майдан, будинок 3/14
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Замовник:
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ СОЦІАЛЬНОЇ СЕРВІСНОЇ СЛУЖБИ У ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
×
-
Код ЄДРПОУ:
44342511
-
Адреса:
10014, Україна, Житомирська область, Житомир, Корольова С.П. майдан, будинок 3/14
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Очікувана вартість:
4 375.89 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
Послуги з утримання будинків та прибудинкової території
Примітки:
Затверджено 05.12.2025р. Джерело фінансування закупівлі - Державний бюджет. Місцезнаходження замовника - 10014, м. Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, 3/14; Категорія замовника – Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.
Річний план закупівлі на:
2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Грудень 2025
Класифікатор ДК 021:2015:
70330000-3 Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах
КЕКВ:
2240 Оплата послуг (крім комунальних)
Дата опублікування:
05.12.2025 13:55
Історія обґрунтування:
×
-
Опис обґрунтування:
Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 5 пункту 13. Головне управління Нацсоцсервісної служби у Житомирській області на виконання постанови КМУ від11.06.2025р. №695, у зв’язку з передачею функцій та повноважень, враховуючи норми постанови КМУ від 5 квітня 2014 р. № 85 Головним управлінням проведено ряд заходів для облаштування робочих місць на збільшену штатну чисельність, в результаті чого заключено договори оренди нерухомого майна №111 від 25.09.2025р. на додаткову загальну площу 19,4кв.м. та № 112 від 25.09.2025р. на додаткову загальну площу 28,66кв.м. Відповідно до наявної додаткової площі виникла потреба у здійсненні на період 2025 року додаткового обсягу закупівлі послуг з утримання будинків та прибудинкової території вартістю 10840,50грн. (Десять тисяч вісімсот сорок гривень 50 копійок) з урахуванням ПДВ 20% - 1806,75грн. (Одна тисяча вісімсот шість гривень 75 копійок), з яких 4375,89грн. з ПДВ на загальну площу 19,4 кв.м. та 6464,61 грн. з ПДВ на загальну площу 28,66 кв.м. Загальна вартість закупівлі послуг з утримання будинків та прибудинкової території у 2025 році складає 139765,86грн.(Сто тридцять дев’ять тисяч сімсот шістдесят п’ять гривень 86 копійок) з урахуванням ПДВ 20% - 23294,31грн. (Двадцять три тисячі двісті дев’яносто чотири гривні 31 копійка). Враховуючи те, що виконавцем Закупівлі є лише певний суб’єкт господарювання, а саме Комунальне підприємство по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради ЄДРПОУ 04011928, що визначено відповідними документами: -Експертний висновок Житомирської торгово-промислової палати №В-1332 від 23.06.2025р. -Свідоцтво про право власності на адмінприміщення ; -Статут комунального підприємства по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради; -Договір оренди нерухомого майна №111 від 25.09.2025р.; -Договір оренди нерухомого майна №112 від 25.09.2025р.
-
Дата публікації:
05.12.2025 14:08
Документи
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Код класифікації видатків
Сума
ДжерелоДержавний бюджет України
Опис
Код класифікації видатківКПК-2025:2509010 - Керівництво та управління у сфері реалізації політики щодо соціального захисту населення
Сума4 375.89 UAH