-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Офісне устаткування та приладдя різне, а саме: придбання файлів, папка швидкозшивач, скоби для степлера, клей-олівець, скріпки, книга канцелярська, папка швидкозшивач без жел., папір мікс магнат
Оголошено тендер
6 000.00
UAH
Номер:
d2c69aadb67f498d850d722e25d6fe5c
Ідентифікатор плану:
UA-P-2025-12-04-015451-a
Тип процедури:
Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник:
Управління праці та соціального захисту населення Лозівської районної державної адміністрації
×
-
Код ЄДРПОУ:
03196512
-
Адреса:
64662, Україна, Харківська область, селище Катеринівка, вул. Шкільна, 18
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Замовник:
Управління праці та соціального захисту населення Лозівської районної державної адміністрації
×
-
Код ЄДРПОУ:
03196512
-
Адреса:
64662, Україна, Харківська область, селище Катеринівка, вул. Шкільна, 18
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Очікувана вартість:
6 000.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
Офісне устаткування та приладдя різне, а саме: придбання файлів, папка швидкозшивач, скоби для степлера, клей-олівець, скріпки, книга канцелярська, папка швидкозшивач без жел., папір мікс магнат
Річний план закупівлі на:
2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Грудень 2025
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ:
2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування:
04.12.2025 14:10
Історія обґрунтування:
×
-
Опис обґрунтування:
Потреба в закупівлі канцтоварів полягає в тому, щоб забезпечити безперебійну роботу управління. Необхідно закупити папір формату А4, папок швидкозшивачі на завязках, без залізничок, клей олівець, книгу канцелярську, скоби для степлера, скріпки. Дані канцтовари необхідні для щоденної робочого процесу управління, для ведення документації, підготовки звітів та виконання поточних завдань. Закупівля відповідає потребам управління, не перевищує запланований бюджет, та сприятиме підвищенню ефективності роботи. Закупівля проводиться згідно з чинним законодавством.
-
Дата публікації:
04.12.2025 14:20
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Файл А4 проз.ЕСО 31106 30мк100шт
Кількість
20 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Папка швидкозшивач А4 31510
Кількість
160 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Скоби для степлера №10 Buromax 4401
Кількість
20 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Скоби для степлера №24
Кількість
20 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Клейолівець 36гр Buromax PVA 4905
Кількість
20 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Скріпки 28 мм Buromax 5005
Кількість
20 пачка
Період постачання
до 31.12.2025
Книга канцелярська Бріск КВ-2 А4 96№ газета
Кількість
10 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Папка швидкозшивач без жел.
Кількість
200 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Папір д/н прокл. мікс магнат 85*85 0015
Кількість
8 пачка
Період постачання
до 31.12.2025
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Код класифікації видатків
Сума
ДжерелоДержавний бюджет України
Опис
Код класифікації видатківКПК-2025:7901010 - Здійснення виконавчої влади у Харківській області
Сума6 000.00 UAH