• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Папір офісний А4 500 арк., в кількості 26 шт. ДК 021:2015:30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне

Оголошено тендер

4 680.00 UAH
Номер: 74ad58de9bf74816930362fad3db8476
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-12-03-021966-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ МАЛИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Замовник: УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ МАЛИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Очікувана вартість: 4 680.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Папір офісний А4 500 арк., в кількості 26 шт. ДК 021:2015:30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Грудень 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 03.12.2025 16:03

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Папір офісний А4 500 арк
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 26 штука
Період постачання до 31.12.2025

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Код класифікації видатків
Адміністративно-територіальна класифікація
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Код класифікації видатківТПКВКМБ:0160 - Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, територіальних громадах
Адміністративно-територіальна класифікаціяЖитомирська
Сума4 680.00 UAH