• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Касова стрічка, біндери, папір офісний

Оголошено тендер

3 405.00 UAH
Номер: 0b70a539fe214a90b2a6570f3455d4fc
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-12-02-006291-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Високопільська селищна рада
Замовник: Високопільська селищна рада
Очікувана вартість: 3 405.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Касова стрічка, біндери, папір офісний
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Грудень 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 02.12.2025 10:51

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Касова стрічка 57мм*19м
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 штука
Період постачання до 31.12.2025
Біндери 19мм
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 штука
Період постачання до 31.12.2025
бндери 41мм
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 3 штука
Період постачання до 31.12.2025
Папір офісний А4 (500арк.)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 153 штука
Період постачання до 31.12.2025

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Код класифікації видатків
Адміністративно-територіальна класифікація
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Код класифікації видатківТПКВКМБ:0150 - Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селищної, сільської рад
Адміністративно-територіальна класифікаціяВисокопільська
Сума3 405.00 UAH