-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Книга обліку, А4, 96 л., тв.палітурка, клітинка, Maps London; Папір офісний А4 Smart Line OFFICE, 500 арк.; Папка для паперів (економ); Папка-реєстратор одностор. PP 7,5 cм, зібрана, темно-синя; Папка-швидкозшивач с прозорим верхом А4, з перфорацією, ГЛЯНЕЦЬ, синя; Реєстратор 50 мм Delta (PP), двостор., зелений; Ручка гелева Economix Gel, синя; Ручка гелева Economix Gel, чорна; Серветки для екранів вологі 100 шт. Axent; Файл-конверт А4 + фактура помаранч 30мкр, 100 штук; Швидкозшивач (економ); Щоденник датований Стандарт Vivella синій; Щоденник датов. VERONA, A5, зелений, штуч. шкіра/поролон
Оголошено тендер
6 443.70
UAH
Номер:
d243ee2fdb6f4f5d940d1c4dcf707d7a
Ідентифікатор плану:
UA-P-2025-11-26-019937-a
Тип процедури:
Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник:
Відділ соціального захисту населення
×
-
Код ЄДРПОУ:
45015661
-
Адреса:
67806, Україна, Одеська область, смт Авангард, вулиця Добрянського, 28
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Замовник:
Відділ соціального захисту населення
×
-
Код ЄДРПОУ:
45015661
-
Адреса:
67806, Україна, Одеська область, смт Авангард, вулиця Добрянського, 28
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Очікувана вартість:
6 443.70 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
Книга обліку, А4, 96 л., тв.палітурка, клітинка, Maps London; Папір офісний А4 Smart Line OFFICE, 500 арк.; Папка для паперів (економ); Папка-реєстратор одностор. PP 7,5 cм, зібрана, темно-синя; Папка-швидкозшивач с прозорим верхом А4, з перфорацією, ГЛЯНЕЦЬ, синя; Реєстратор 50 мм Delta (PP), двостор., зелений; Ручка гелева Economix Gel, синя; Ручка гелева Economix Gel, чорна; Серветки для екранів вологі 100 шт. Axent; Файл-конверт А4 + фактура помаранч 30мкр, 100 штук; Швидкозшивач (економ); Щоденник датований Стандарт Vivella синій; Щоденник датов. VERONA, A5, зелений, штуч. шкіра/поролон
Примітки:
Книга обліку, А4, 96 л., тв.палітурка, клітинка, Maps London; Папір офісний А4 Smart Line OFFICE, 500 арк.; Папка для паперів (економ); Папка-реєстратор одностор. PP 7,5 cм, зібрана, темно-синя; Папка-швидкозшивач с прозорим верхом А4, з перфорацією, ГЛЯНЕЦЬ, синя; Реєстратор 50 мм Delta (PP), двостор., зелений; Ручка гелева Economix Gel, синя; Ручка гелева Economix Gel, чорна; Серветки для екранів вологі 100 шт. Axent; Файл-конверт А4 + фактура помаранч 30мкр, 100 штук; Швидкозшивач (економ); Щоденник датований Стандарт Vivella синій; Щоденник датов. VERONA, A5, зелений, штуч. шкіра/поролон
Річний план закупівлі на:
2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Листопад 2025
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ:
2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування:
26.11.2025 16:01
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Книга обліку, А4, 96 л., тв.палітурка, клітинка, Maps London
Кількість
1 штука
Період постачання
до 02.12.2025
Папір офісний А4 Smart Line OFFICE, 500 арк.
Кількість
25 пачка
Період постачання
до 02.12.2025
Папка для паперів (економ)
Кількість
20 штука
Період постачання
до 02.12.2025
Папка-реєстратор одностор. PP 7,5 cм, зібрана, темно-синя
Кількість
7 штука
Період постачання
до 02.12.2025
Папка-швидкозшивач с прозорим верхом А4, з перфорацією, ГЛЯНЕЦЬ, синя
Кількість
15 штука
Період постачання
до 02.12.2025
Реєстратор 50 мм Delta (PP), двостор., зелений
Кількість
5 штука
Період постачання
до 02.12.2025
Ручка гелева Economix Gel, синя
Кількість
7 штука
Період постачання
до 02.12.2025
Ручка гелева Economix Gel, чорна
Кількість
7 штука
Період постачання
до 02.12.2025
Серветки для екранів вологі 100 шт. Axent
Кількість
1 паковання
Період постачання
до 02.12.2025
Файл-конверт А4 + фактура помаранч 30мкр, 100 штук
Кількість
4 паковання
Період постачання
до 02.12.2025
Швидкозшивач (економ)
Кількість
30 штука
Період постачання
до 02.12.2025
Щоденник датований Стандарт Vivella синій
Кількість
1 штука
Період постачання
до 02.12.2025
Щоденник датов. VERONA, A5, зелений, штуч. шкіра/поролон
Кількість
1 штука
Період постачання
до 02.12.2025
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Код класифікації видатків
Адміністративно-територіальна класифікація
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Код класифікації видатківТПКВКМБ:0160 - Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, територіальних громадах
Адміністративно-територіальна класифікаціяАвангардівська
Сума6 443.70 UAH