• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Папір офісний та файли А-4

Оголошено тендер

3 849.92 UAH
Номер: ea3d21d0f734412ca9d78d0f17318cdf
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-11-24-022039-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Комунальний заклад "Центр підтримки ветеранів та родин Героїв" Тернопільської міської ради
Замовник: Комунальний заклад "Центр підтримки ветеранів та родин Героїв" Тернопільської міської ради
Очікувана вартість: 3 849.92 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Папір офісний та файли А-4
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Листопад 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 24.11.2025 17:47

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Файл А4
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 пачка
Період постачання (не задано)
Папір офісний
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 20 пачка
Період постачання (не задано)

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Код класифікації видатків
Адміністративно-територіальна класифікація
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Код класифікації видатківТПКВКМБ:3193 - Забезпечення діяльності фахівців із супроводу ветеранів війни та демобілізованих осіб та окремі заходи з підтримки осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України
Адміністративно-територіальна класифікаціяТернопіль
Сума3 849.92 UAH