• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцтовари різні та швидкозшивачі, файли прозорі

Оголошено тендер

4 327.70 UAH
Номер: 8b8b89b1fbe24f97a404a8ea8b91a45e
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-11-21-002436-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР МЕДИЧНОЇ СТАТИСТИКИ, ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ ТА ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ"
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР МЕДИЧНОЇ СТАТИСТИКИ, ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ ТА ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ"
Очікувана вартість: 4 327.70 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Канцтовари різні та швидкозшивачі, файли прозорі
Примітки: Закупівля здійснюється на підставі п.11 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами)
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Листопад 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2610 Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)
Дата опублікування: 21.11.2025 09:44

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Пружина пласт.12мм (100шт)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 паковання
Період постачання до 30.11.2025
Файл прозорий А4 30 мкр (100шт)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 12 паковання
Період постачання до 30.11.2025
Олівець пр. Buromax 8526
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 200 штука
Період постачання до 30.11.2025
Маркер перм. 8704 ВМ чорний
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 24 штука
Період постачання до 30.11.2025
Маркер перм. 8700 ВМ чорний
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 12 штука
Період постачання до 30.11.2025
Маркер текст.Delta жовтий
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 штука
Період постачання до 30.11.2025
Маркер текст.Delta зелен.
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 штука
Період постачання до 30.11.2025
Маркер текст.Delta оранж.
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 штука
Період постачання до 30.11.2025
Маркер текст.Delta рожевий
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 штука
Період постачання до 30.11.2025
Степлер 10/5 ВМ
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 5 штука
Період постачання до 30.11.2025
Швидкозшивач А4 прозор.верх
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 100 штука
Період постачання до 30.11.2025
Затискач 25 мм ВМ (12шт)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 5 пачка
Період постачання до 30.11.2025
Затискач 32 мм ВМ (12шт)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 5 пачка
Період постачання до 30.11.2025
Затискач 41 мм ВМ (12шт)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 5 пачка
Період постачання до 30.11.2025
Обкладинка прозор.150 мкм (50шт)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 паковання
Період постачання до 30.11.2025

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Код класифікації видатків
Адміністративно-територіальна класифікація
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Код класифікації видатківТПКВКМБ:2151 - Забезпечення діяльності інших закладів у сфері охорони здоров’я
Адміністративно-територіальна класифікаціяШевченківський
Сума4 327.70 UAH