• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Код ДК 021:2015 - 30190000-7 "Офісне устаткування та приладдя різне"

Оголошено тендер

4 302.60 UAH
Номер: 44881994de5b421a947f899acda16b11
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-11-18-018392-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Замовник: ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Очікувана вартість: 4 302.60 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Код ДК 021:2015 - 30190000-7 "Офісне устаткування та приладдя різне"
Примітки: Канцелярські товари (папір А4 80г/м 500 арк.)
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Листопад 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 18.11.2025 16:08

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Канцелярські товари (папір А4 80г/м 500 арк.)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 25 пачка
Період постачання (не задано)

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Код класифікації видатків
Сума
ДжерелоДержавний бюджет України
Опис
Код класифікації видатківКПК-2025:7850000 - Одеська обласна державна адміністрація
Сума4 302.60 UAH