• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

канцелярські товари

Оголошено тендер

4 140.00 UAH
Номер: 2c8dbdcbd4794a88a0f4f25c8a2ecf23
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-11-15-000586-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ "ЖУРАВЛИК" ЛУКА - МЕЛЕШКІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Замовник: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ "ЖУРАВЛИК" ЛУКА - МЕЛЕШКІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Очікувана вартість: 4 140.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: канцелярські товари
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Листопад 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 15.11.2025 16:18

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
папір А4
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 25 пачка
Період постачання до 31.12.2025
файл А4 100шт
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 6 пачка
Період постачання до 31.12.2025
ручка
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 штука
Період постачання до 31.12.2025
олівець
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 5 штука
Період постачання до 31.12.2025

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Код класифікації видатків
Адміністративно-територіальна класифікація
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Код класифікації видатківТПКВКМБ:1010 - Надання дошкільної освіти
Адміністративно-територіальна класифікаціяЯришівка
Сума4 140.00 UAH