• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари

Оголошено тендер

6 125.00 UAH
Номер: ff053cfd98874fa3899083089a9d6b84
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-11-14-018303-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: ВІДДІЛ ФІНАНСІВ, ЕКОНОМІКИ ТА ІНВЕСТИЦІЙ ЛІВИНЕЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Замовник: ВІДДІЛ ФІНАНСІВ, ЕКОНОМІКИ ТА ІНВЕСТИЦІЙ ЛІВИНЕЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Очікувана вартість: 6 125.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Канцелярські товари
Примітки: Папір офісний формат А 4
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Листопад 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 14.11.2025 19:57

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Папір офісний формат А 4
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 35 штука
Період постачання (не задано)

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Код класифікації видатків
Адміністративно-територіальна класифікація
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
ОписПапір офісний формат А 4
Код класифікації видатківТПКВКМБ:0160 - Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, територіальних громадах
Адміністративно-територіальна класифікаціяЛівинці
Сума6 125.00 UAH