• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

канцелярські товари

Оголошено тендер

3 000.00 UAH
Номер: a455625b782a473e9fac3e341004f99d
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-11-11-021363-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: НОВОСЕЛІВСЬКИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ЯСЛА-САДОК "СОНЕЧКО" КІЛІЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Замовник: НОВОСЕЛІВСЬКИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ЯСЛА-САДОК "СОНЕЧКО" КІЛІЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Очікувана вартість: 3 000.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: канцелярські товари
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Листопад 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 22800000-8 Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 11.11.2025 20:48

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
канцелярські товари
Код ДК 021:2015: 22800000-8 Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби
Кількість 1 штука
Період постачання до 31.12.2025

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Код класифікації видатків
Адміністративно-територіальна класифікація
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Код класифікації видатківТПКВКМБ:1010 - Надання дошкільної освіти
Адміністративно-територіальна класифікаціяНовоселівка
Сума3 000.00 UAH