-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Картка первинного обліку; реєстраційний журнал вхідних докумен. 200А4/2, офст, +прош.; журнал реєстрації відправленої пошти 50А4/2, офс. м/о + прош.; книга виданих довідок 100А4/2, офс, + прош.; книга заяв скарг 200А4/2, офс, тв.+ прош.; журнал реєстрації вхідних документів 200А4/2 офс,+прош.; журнал реєстрації вихідних документів 200А4/2 офс,+прош.; книга реєстрації нотаріальних дій довіреності 100А4/2 офс, тв + прош.; книга реєстрації нотаріальних дій 200А4/2 офс, тв + прош.
Оголошено тендер
6 638.40
UAH
Номер:
bf31a094e47442bbbac58d4ea1e21393
Ідентифікатор плану:
UA-P-2025-11-11-006999-a
Тип процедури:
Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник:
Виконавчий комітет Терешківської сільської ради Полтавського району Полтавської області
×
-
Код ЄДРПОУ:
42143829
-
Адреса:
38762, Україна, Полтавська область, с Терешки, вул. Шевченка,1-А
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Замовник:
Виконавчий комітет Терешківської сільської ради Полтавського району Полтавської області
×
-
Код ЄДРПОУ:
42143829
-
Адреса:
38762, Україна, Полтавська область, с Терешки, вул. Шевченка,1-А
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Очікувана вартість:
6 638.40 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
Картка первинного обліку; реєстраційний журнал вхідних докумен. 200А4/2, офст, +прош.; журнал реєстрації відправленої пошти 50А4/2, офс. м/о + прош.; книга виданих довідок 100А4/2, офс, + прош.; книга заяв скарг 200А4/2, офс, тв.+ прош.; журнал реєстрації вхідних документів 200А4/2 офс,+прош.; журнал реєстрації вихідних документів 200А4/2 офс,+прош.; книга реєстрації нотаріальних дій довіреності 100А4/2 офс, тв + прош.; книга реєстрації нотаріальних дій 200А4/2 офс, тв + прош.
Річний план закупівлі на:
2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Листопад 2025
Класифікатор ДК 021:2015:
22900000-9 Друкована продукція різна
КЕКВ:
2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування:
11.11.2025 11:28
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Картка первинного обліку
Кількість
1000 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Реєстрацій журнал вхідних докумен. 200А4/2, офст, +прош.
Кількість
2 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Журнал реєстрації відправленої пошти 50А4/2, офс. м/о + прош.
Кількість
1 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Книга виданих довідок 100А4/2, офс, + прош.
Кількість
1 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Книга заяв скарг 200А4/2, офс, тв.+ прош.
Кількість
1 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Журнал реєстрації вхідних документів 200А4/2 офс,+прош.
Кількість
2 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Журнал реєстрації вихідних документів 200А4/2 офс,+прош.
Кількість
1 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Книга реєстрації нотаріальних дій довіреності 100А4/2 офс, тв + прош.
Кількість
2 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Книга реєстрації нотаріальних дій 200А4/2 офс, тв + прош.
Кількість
2 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Код класифікації видатків
Адміністративно-територіальна класифікація
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Код класифікації видатківТПКВКМБ:0150 - Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селищної, сільської рад
Адміністративно-територіальна класифікаціяТерешківська
Сума6 638.40 UAH