-
Відкриті торги з особливостями
-
КЕП
Папір офісний А4 (ДК 02162015 - 30190000-7 "Офісне устаткування та приладдя різне")
Оголошено тендер
20 000.00
UAH
Номер:
3d62c7489b6845b3bd7f42e457ed3095
Ідентифікатор плану:
UA-P-2025-11-08-000180-a
Тип процедури:
Відкриті торги з особливостями
Закупівельник:
Хаджибейська районна адміністрація Одеської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
26303175
-
Адреса:
65078, Україна, Одеська область, Одеса, Вулиця Євгенія Танцюри, 22
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Замовник:
Хаджибейська районна адміністрація Одеської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
26303175
-
Адреса:
65078, Україна, Одеська область, Одеса, Вулиця Євгенія Танцюри, 22
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Очікувана вартість:
20 000.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
Папір офісний А4 (ДК 02162015 - 30190000-7 "Офісне устаткування та приладдя різне")
Річний план закупівлі на:
2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Листопад 2025
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ:
2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування:
08.11.2025 11:00
Історія обґрунтування:
×
-
Опис обґрунтування:
Для забезпечення безперебійної роботи хаджибейської районної адміністрації необхідно здійснити закупівлю товару, а саме:Папір офісний А4 (ДК 02162015 - 30190000-7 "Офісне устаткування та приладдя різне"). Враховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIIІ (зі змінами та доповненнями які діяли на дату проведення закупівлі) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами), замовник здійснює такі закупівлі (сума закупівлі товарів перевищує 100 тис. грн) за процедурою Відкриті торги з особливостями.
-
Дата публікації:
08.11.2025 11:00
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Папір офісний А4 (ДК 02162015 - 30190000-7 "Офісне устаткування та приладдя різне")
Кількість
140 пачка
Період постачання
до 20.12.2025
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Код класифікації видатків
Адміністративно-територіальна класифікація
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Код класифікації видатківТПКВКМБ:0160 - Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, територіальних громадах
Адміністративно-територіальна класифікаціяОдеська
Сума20 000.00 UAH