• Відкриті торги з особливостями
  • КЕП

Папір офісний А4 (ДК 02162015 - 30190000-7 "Офісне устаткування та приладдя різне")

Оголошено тендер

20 000.00 UAH
Номер: 3d62c7489b6845b3bd7f42e457ed3095
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-11-08-000180-a
Тип процедури: Відкриті торги з особливостями
Закупівельник: Хаджибейська районна адміністрація Одеської міської ради
Замовник: Хаджибейська районна адміністрація Одеської міської ради
Очікувана вартість: 20 000.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Папір офісний А4 (ДК 02162015 - 30190000-7 "Офісне устаткування та приладдя різне")
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Листопад 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 08.11.2025 11:00
Історія обґрунтування:

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Папір офісний А4 (ДК 02162015 - 30190000-7 "Офісне устаткування та приладдя різне")
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 140 пачка
Період постачання до 20.12.2025

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Код класифікації видатків
Адміністративно-територіальна класифікація
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Код класифікації видатківТПКВКМБ:0160 - Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, територіальних громадах
Адміністративно-територіальна класифікаціяОдеська
Сума20 000.00 UAH