• Закупівля через Централізовану закупівельну організацію
  • КЕП

Диван офісний

Оголошено тендер

54 800.00 UAH
Номер: 5d3325b353b6432685002186f918645e
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-11-07-013507-a
Тип процедури: Закупівля через Централізовану закупівельну організацію
Закупівельник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Замовник: Дніпровський міський центр соціальних служб
Очікувана вартість: 54 800.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Диван офісний
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Листопад 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 07.11.2025 14:50

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Диван
Код ДК 021:2015: 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Кількість 4 штука
Період постачання (не задано)

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Код класифікації видатків
Адміністративно-територіальна класифікація
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Код класифікації видатківТПКВКМБ:3121 - Здійснення соціальної роботи та надання соціальних послуг центрами соціальних служб та центрами надання соціальних послуг особам/сім’ям, які належать до вразливих груп населення та/або перебувають у складних життєвих обставинах
Адміністративно-територіальна класифікаціяДніпро
Сума54 800.00 UAH