• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Придбання канцелярських товарів (ДК 021:2015-30190000-7)

Оголошено тендер

1 150.00 UAH
Номер: 0ca618fe70fe41dfb1c140691ab70b8f
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-11-04-017442-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Відділ освіти Трускавецької міської ради
Замовник: Відділ освіти Трускавецької міської ради
Очікувана вартість: 1 150.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Придбання канцелярських товарів (ДК 021:2015-30190000-7)
Примітки: Відділ освіти Трускавецької міської ради, 82200, Львівська область, м. Трускавець, вул. Бориславська, 1, ЄДПРОУ 02144513, категорія-органи місцевого самоврядування
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Листопад 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 04.11.2025 16:23

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
папір А4
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 5 штука
Період постачання (не задано)

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Код класифікації видатків
Адміністративно-територіальна класифікація
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Код класифікації видатківТПКВКМБ:1021 - Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти за рахунок коштів місцевого бюджету
Адміністративно-територіальна класифікаціяТрускавецька
Сума1 150.00 UAH