-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Офісне устаткування та приладдя різне, а саме: придбання клею, папки швидкозшивачі. папки картоні на зав'язках, короб архівний, діркопробивач, папір А4)
Оголошено тендер
7 700.00
UAH
Номер:
570a58bf39fb47728bd90912c0f545e6
Ідентифікатор плану:
UA-P-2025-11-03-010423-a
Тип процедури:
Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник:
Управління праці та соціального захисту населення Лозівської районної державної адміністрації
×
-
Код ЄДРПОУ:
03196512
-
Адреса:
64662, Україна, Харківська область, селище Катеринівка, вул. Шкільна, 18
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Замовник:
Управління праці та соціального захисту населення Лозівської районної державної адміністрації
×
-
Код ЄДРПОУ:
03196512
-
Адреса:
64662, Україна, Харківська область, селище Катеринівка, вул. Шкільна, 18
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Очікувана вартість:
7 700.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
Офісне устаткування та приладдя різне, а саме: придбання клею, папки швидкозшивачі. папки картоні на зав'язках, короб архівний, діркопробивач, папір А4)
Річний план закупівлі на:
2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Листопад 2025
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ:
2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування:
03.11.2025 14:07
Історія обґрунтування:
×
-
Опис обґрунтування:
Потреба в закупівлі канцтоварів полягає в тому, щоб забезпечити безперебійну роботу управління. Необхідно закупити 6 пачок папіру формату А4 папок, 210 швидкозшивачів, 300 без залізничок, 150 на завязках, 25 коробів аріхвних, клей 1 кг та інші канцтовари. Дані канцтовари необхідні для щоденної робочого процесу управління, для ведення документації, підготовки звітів та виконання поточних завдань. Закупівля відповідає потребам управління, не перевищує запланований бюджет, та сприятиме підвищенню ефективності роботи. Закупівля проводиться згідно з чинним законодавством.
-
Дата публікації:
03.11.2025 14:18
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Клей
Кількість
1 кілограм
Період постачання
до 31.12.2025
Папка швидкозшивач Справа
Кількість
210 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Папка швидкозшивач без жел.
Кількість
300 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Папка на картонна на зав'язках
Кількість
150 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Короб архівний карт.А4/150 ВМ 3262-02 син
Кількість
15 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Короб архівний карт.А4/80 ВМ 3260-34 крафт
Кількість
10 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Діркопробивач Economix 40119 60 арк
Кількість
1 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Папір А4 80г/м
Кількість
6 пачка
Період постачання
до 31.12.2025
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Код класифікації видатків
Сума
ДжерелоДержавний бюджет України
Опис
Код класифікації видатківКПК-2025:7901010 - Здійснення виконавчої влади у Харківській області
Сума7 700.00 UAH