• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Офісне устаткування та приладдя різне(канцелярські товари)

Оголошено тендер

6 001.20 UAH
Номер: d943aa4aae0340ed926c9dcdb1e53dc9
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-10-28-014981-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Фінансове управління Радомишльської міської ради Житомирської області
Замовник: Фінансове управління Радомишльської міської ради Житомирської області
Очікувана вартість: 6 001.20 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Офісне устаткування та приладдя різне(канцелярські товари)
Примітки: Кошти ЗФ МБ
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Жовтень 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 28.10.2025 15:35

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Офісне устаткування та приладдя різне(канцелярські товари)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 528 штука
Період постачання до 31.12.2025

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Код класифікації видатків
Адміністративно-територіальна класифікація
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
ОписОфісне устаткування та приладдя різне(канцелярські товари)
Код класифікації видатківТПКВКМБ:0160 - Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, територіальних громадах
Адміністративно-територіальна класифікаціяРадомишльська
Сума6 001.20 UAH