• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Придбання канцелярських товарів (Папір А4 пл.80 ММ)

Оголошено тендер

5 875.00 UAH
Номер: 5da125b9a6bb4533862fb69bdefed0b6
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-10-23-010169-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: ДП Архівний відділ Ізюмської РДА Харківської області
Замовник: ДП Архівний відділ Ізюмської РДА Харківської області
Очікувана вартість: 5 875.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Придбання канцелярських товарів (Папір А4 пл.80 ММ)
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Жовтень 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 23.10.2025 13:17

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Придбання канцелярських товарів (Папір А4 пл.80 ММ)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 25 пачка
Період постачання до 31.12.2025

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Код класифікації видатків
Сума
ДжерелоДержавний бюджет України
Опис
Код класифікації видатківКПК-2025:7901010 - Здійснення виконавчої влади у Харківській області
Сума5 875.00 UAH