-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Вимога на харчоблок; Меню-вимога; Відомість відпуску матеріалів на потреби закладу; накладна-вимога 434-мех; Заява про прийом дитини; Меню; Направлення на масаж; Особова картка П-2; Подорожній лист службового легкового автомобіля; Графік обліку робочого часу; Табель обліку робочого часу А3; Листок лікарських призначень; Інформована добровільна згода пацієнта на проведення діагностики, лікування та на проведення операцій та знеболення; Картка хворого, що знаходиться на лікуванні в фізіотерапевтичному відділенні; Усвідомлена згода батьків пров.псих. Огл (до 14 р); Усвідомлена згода батьків пров. госпіт (до 14 р); Усвідомленап згода батьків пров. лікування (до 14 р) (ДК 021:2015 22820000-4 Бланки)
Оголошено тендер
5 802.00
UAH
Номер:
22e3f00465d54b57997428d2c4ea27fe
Ідентифікатор плану:
UA-P-2025-10-20-020320-a
Тип процедури:
Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР МЕДИЧНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ТА ПАЛІАТИВНОЇ ДОПОМОГИ ДІТЯМ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
23227427
-
Адреса:
25009, Україна, Кіровоградська область, КРОПИВНИЦЬКИЙ, вул. Глинки 46
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР МЕДИЧНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ТА ПАЛІАТИВНОЇ ДОПОМОГИ ДІТЯМ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
23227427
-
Контактна особа:
Болотських Альбіна Юріївна +380505795320 rebenka.dom@ukr.net
-
Адреса:
25009, Україна, Кіровоградська область, КРОПИВНИЦЬКИЙ, м. Кропивницький, вул. Глинки 46
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Очікувана вартість:
5 802.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
Вимога на харчоблок; Меню-вимога; Відомість відпуску матеріалів на потреби закладу; накладна-вимога 434-мех; Заява про прийом дитини; Меню; Направлення на масаж; Особова картка П-2; Подорожній лист службового легкового автомобіля; Графік обліку робочого часу; Табель обліку робочого часу А3; Листок лікарських призначень; Інформована добровільна згода пацієнта на проведення діагностики, лікування та на проведення операцій та знеболення; Картка хворого, що знаходиться на лікуванні в фізіотерапевтичному відділенні; Усвідомлена згода батьків пров.псих. Огл (до 14 р); Усвідомлена згода батьків пров. госпіт (до 14 р); Усвідомленап згода батьків пров. лікування (до 14 р) (ДК 021:2015 22820000-4 Бланки)
Річний план закупівлі на:
2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Жовтень 2025
Класифікатор ДК 021:2015:
22820000-4 Бланки
КЕКВ:
2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування:
20.10.2025 23:14
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Вимога на харчоблок
Кількість
1000 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Меню-вимога
Кількість
1000 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Відомість відпуску матеріалів на потреби закладу
Кількість
1000 штука
Період постачання
до 31.12.2025
накладна-вимога 434-мех
Кількість
300 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Заява про прийом дитини
Кількість
100 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Меню
Кількість
1000 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Направлення на масаж
Кількість
500 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Особова картка П-2
Кількість
50 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Подорожній лист службового легкового автомобіля
Кількість
500 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Графік обліку робочого часу
Кількість
500 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Табель обліку робочого часу А3
Кількість
500 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Листок лікарських призначень
Кількість
500 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Інформована добровільна згода пацієнта нат проведення діагностики, лікування та на проведення операцій та знедолення
Кількість
100 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Картка хворого, що знаходиться на лікуванні в фізіотерапевтичному відділенні
Кількість
500 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Усвідомлена згода батьків пров.псих. Огл (до 14 р)
Кількість
20 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Усвідомлена згода батьків пров. госпіт (до 14 р)
Кількість
20 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Усвідомленап згода батьків пров. лікування (до 14 р)
Кількість
20 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Код класифікації видатків
Адміністративно-територіальна класифікація
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Код класифікації видатківТПКВКМБ:2151 - Забезпечення діяльності інших закладів у сфері охорони здоров’я
Адміністративно-територіальна класифікаціяКіровоградська
Сума5 802.00 UAH