-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Розробка SMM-стратегії: визначення цілей, цільової аудиторії, ключових меседжів, тональності комунікації. Ведення сторінок у Facebook, Instagram.
Оголошено тендер
29 000.00
UAH
Номер:
7b5c7ee3756a44f880cb4e648e556b27
Ідентифікатор плану:
UA-P-2025-10-20-010754-a
Тип процедури:
Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО КУЛЬТУРИ "ДІПРОВСЬКИЙ АКАДЕМІЧНИЙ ТЕАТР ОПЕРИ ТА БАЛЕТУ "ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
02226049
-
Адреса:
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспект Дмитра Яворницького будинок 72А
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО КУЛЬТУРИ "ДІПРОВСЬКИЙ АКАДЕМІЧНИЙ ТЕАТР ОПЕРИ ТА БАЛЕТУ "ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
02226049
-
Адреса:
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспект Дмитра Яворницького будинок 72А
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Очікувана вартість:
29 000.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
Розробка SMM-стратегії: визначення цілей, цільової аудиторії, ключових меседжів, тональності комунікації. Ведення сторінок у Facebook, Instagram.
Річний план закупівлі на:
2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Жовтень 2025
Класифікатор ДК 021:2015:
79410000-1 Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління
Дата опублікування:
20.10.2025 14:07
Документи
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Сума
ДжерелоВласний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
Опис
Сума29 000.00 UAH