• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Розробка SMM-стратегії: визначення цілей, цільової аудиторії, ключових меседжів, тональності комунікації. Ведення сторінок у Facebook, Instagram.

Оголошено тендер

29 000.00 UAH
Номер: 7b5c7ee3756a44f880cb4e648e556b27
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-10-20-010754-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО КУЛЬТУРИ "ДІПРОВСЬКИЙ АКАДЕМІЧНИЙ ТЕАТР ОПЕРИ ТА БАЛЕТУ "ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО КУЛЬТУРИ "ДІПРОВСЬКИЙ АКАДЕМІЧНИЙ ТЕАТР ОПЕРИ ТА БАЛЕТУ "ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Очікувана вартість: 29 000.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Розробка SMM-стратегії: визначення цілей, цільової аудиторії, ключових меседжів, тональності комунікації. Ведення сторінок у Facebook, Instagram.
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Жовтень 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 79410000-1 Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління
Дата опублікування: 20.10.2025 14:07

Документи

  Відобразити таблицею

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоВласний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
Опис
Сума29 000.00 UAH