• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

ДК 021:2015-30190000-7 "Офісне устаткування та приладдя різне" (папір офісний)

Оголошено тендер

5 577.00 UAH
Номер: 8e2e86a753414856bb4cdb329ca3e600
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-10-20-008808-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Відділ житлово-комунального господарства Кролевецької міської ради
Замовник: Відділ житлово-комунального господарства Кролевецької міської ради
Очікувана вартість: 5 577.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: ДК 021:2015-30190000-7 "Офісне устаткування та приладдя різне" (папір офісний)
Примітки: Місцезнаходження замовника: 41300, Сумська область, Конотопський район, місто Кролевець, вулиця Грушевського, будинок 19. Код ЄДРПОУ 44141907. Категорія замовника: орган місцевого самоврядування. Вид закупівлі - закупівля без використання електронної системи закупівель.
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Жовтень 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 20.10.2025 13:04

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
ДК 021:2015-30190000-7 "Офісне устаткування та приладдя різне" (папір офісний)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 33 штука
Період постачання до 31.10.2025

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Код класифікації видатків
Адміністративно-територіальна класифікація
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Код класифікації видатківТПКВКМБ:0160 - Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, територіальних громадах
Адміністративно-територіальна класифікаціяКролевецька
Сума5 577.00 UAH