• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

КАНЦЕЛЯРСЬКІ ТОВАРИ

Оголошено тендер

2 141.00 UAH
Номер: 9c4c310637e7489aa9cb2183028f0cd5
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-10-20-008559-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "БАБЧИНЕЦЬКИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ "СВІТАНОК" БАБЧИНЕЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ МОГИЛІВ-ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ "
Замовник: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "БАБЧИНЕЦЬКИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ "СВІТАНОК" БАБЧИНЕЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ МОГИЛІВ-ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ "
Очікувана вартість: 2 141.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: КАНЦЕЛЯРСЬКІ ТОВАРИ
Примітки: КАНЦЕЛЯРСЬКІ ТОВАРИ
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Жовтень 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 20.10.2025 12:55

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
ПАПІР А4
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 7 штука
Період постачання до 31.12.2025
ФАЙЛИ А4
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 4 штука
Період постачання до 31.12.2025
ПАПКА ПЛАНКА
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 8 штука
Період постачання до 31.12.2025
РУЧКА КУЛЬКОВА
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штука
Період постачання до 31.12.2025

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Код класифікації видатків
Адміністративно-територіальна класифікація
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
ОписКАНЦЕЛЯРСЬКІ ТОВАРИ
Код класифікації видатківТПКВКМБ:1010 - Надання дошкільної освіти
Адміністративно-територіальна класифікаціяВінницька
Сума2 141.00 UAH