• Запит (ціни) пропозицій
  • КЕП
  • Prozorro Market

ДК 021:2015 : 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне для ЗДО № 45

Оголошено тендер

6 730.00 UAH
Номер: ea53020714634e658fde4693391cc209
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-10-20-008190-a
Тип процедури: Запит (ціни) пропозицій
Закупівельник: Управління освіти виконавчого комітету Рівненської міської ради
Замовник: Управління освіти виконавчого комітету Рівненської міської ради
Очікувана вартість: 6 730.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: ДК 021:2015 : 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне для ЗДО № 45
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Жовтень 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 20.10.2025 12:41

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Папір для друку А4, 80 г/м2, 500арк., білий
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 30 пачка
Період постачання (не задано)
Файли для документів А4, PP 40 мкм, глянцеві прозорі, 100 шт.
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 300 штука
Період постачання (не задано)

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Код класифікації видатків
Адміністративно-територіальна класифікація
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Код класифікації видатківТПКВКМБ:1010 - Надання дошкільної освіти
Адміністративно-територіальна класифікаціяРівне
Сума6 730.00 UAH