• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

ДК 021:2015 39150000-8 Меблі та приспособи різні (шафка в нішу, стіл комп'ютерний кутовий з пеналом, стіл канцелярський однотумбовий , шафа офісна, шафа-сервант, тумба з дверками та шухлядами)

Оголошено тендер

84 450.00 UAH
Номер: 6c143a702e50483c8213df04a71eb24a
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-10-17-008183-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗОЛОЧІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ЗОЛОЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗОЛОЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗОЛОЧІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ЗОЛОЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗОЛОЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Очікувана вартість: 84 450.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: ДК 021:2015 39150000-8 Меблі та приспособи різні (шафка в нішу, стіл комп'ютерний кутовий з пеналом, стіл канцелярський однотумбовий , шафа офісна, шафа-сервант, тумба з дверками та шухлядами)
Примітки: У процесі аналізу стану матеріально-технічного забезпечення структурних підрозділів КНП «Золочівська центральна районна лікарня» було виявлено дефіцит меблевого оснащення у діагностичному відділенні. Значна частина наявних меблів експлуатується протягом тривалого часу, має ознаки фізичного зношення та морального застаріння, що робить їх непридатними для подальшого використання у медичних цілях. Такий стан оснащення не відповідає сучасним вимогам до організації робочого процесу медичних працівників та не забезпечує належного рівня комфорту для пацієнтів. З огляду на вищевикладене, виникла нагальна потреба у придбанні нових меблів, які б відповідали санітарним нормам, ергономічним вимогам та сприяли покращенню умов праці персоналу. Оновлення меблевого фонду дозволить створити комфортне, безпечне та функціональне середовище як для працівників лікарні, так і для відвідувачів. Додатково зазначаємо, що у зв’язку з розширенням напрямів діяльності діагностичного відділення, збільшенням кількості медичного персоналу та пацієнтів, зросла потреба у додатковому меблевому оснащенні – робочих столах, шафах, стільцях, тумбах та інших необхідних елементах. Враховуючи викладене та з метою забезпечення безперервної і ефективної діяльності відділення, КНП «Золочівська ЦРЛ» прийняло рішення щодо проведення додаткової закупівлі меблів. На підставі рішення сесії Золочівської міської ради №6434 від 31.07.2025 року закладу було додатково виділено бюджетні кошти, що дозволило передбачити фінансування зазначених потреб. Зазначені обставини не могли бути враховані під час формування початкового річного плану закупівель, оскільки відповідне фінансування на той момент не було затверджене. Таким чином, здійснення додаткової закупівлі меблів для діагностичного відділення є обґрунтованим, необхідним та доцільним рішенням, спрямованим на підвищення якості медичного обслуговування, створення належних умов праці для персоналу та ефективне використання бюджетних коштів.
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Жовтень 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 39150000-8 Меблі та приспособи різні
КЕКВ: 3210 Капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям)
Дата опублікування: 17.10.2025 12:11

Документи

  Відобразити таблицею

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Код класифікації видатків
Адміністративно-територіальна класифікація
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
ОписДодатково виділені кошти рішенням міської ради №6434 від 31.07.2025р.
Код класифікації видатківТПКВКМБ:2010 - Багатопрофільна стаціонарна медична допомога населенню
Адміністративно-територіальна класифікаціяЗолочівський
Сума84 450.00 UAH